Haal meer klanten uit uw website De structuur van uw website als basis voor de navigatie

De structuur van uw website: Organiseer de navigatie volgens die structuur

 

Een doordachte structuur zorgt automatisch voor een duidelijke navigatie en een solide menu-indeling.

Maak het de bezoekers gemakkelijk en zorg voor logische, korte namen van de menu-items. Ook zoekmachines appreciëren dat.

 

Wek vertrouwen op door de internetconventies zo goed mogelijk te volgen, ook al liggen die niet rotsvast:

  • ‘Homepage’ (bij ons ‘Diensten’) vooraan in een menu, ‘Contact’ (bij ons ‘Over ons’) achteraan
  • Bovenaan: de belangrijkste navigatie-items bovenaan het scherm (hoofdmenu).
  • Links: de secundaire navigatie-items (eventuele submenu’s).
  • Onderaan: noodzakelijke maar weinig geraadpleegde items onderaan (privacy, algemene voorwaarden, gedragscode).

 

Volgende blogpost: de structuur van uw website: interne links

Laat een bericht achter



Deze site gebruikt cookies.

We gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. U gaat akkoord met onze cookies als u onze website blijft gebruiken.