Website

Ga voor optimalisatie van uw website en word sterker online

 

Om uw bedrijfswebsite op de juiste manier te optimaliseren, dient u te kijken naar meerdere aspecten. Voorbeelden zijn html-tags, tussentitels, metabeschrijvingen enzovoort. Weet wel dat het niet blijft bij de technische kant van het SEO verhaal. Uw digitale platformen geregeld bijwerken is iets wat ook in de content en de lay-out van uw website tot uiting komt. Simpel is dat niet. De eerste stap zet u met onze up-to-date SEO tool: optimaliseer elke dag 1 keer gratis uw website en ontdek de juiste keywords en meer handige tips voor uw website!

U hebt hier zelf niet veel kaas van gegeten? Geen zorgen. We bezorgen u graag een gratis en vrijblijvende offerte + analyse van uw website, voor alle relevante keywords.

 

Klik hier voor uw gratis offerte

 

Liever zelf kennis verzamelen over SEO? U kunt altijd teruggrijpen naar onze nieuwsbrief. Schrijf u voor onze nieuwsbrief in, en u ontvangt telkens verrassende tips die u moeiteloos kunt omzetten naar de praktijk voor het online succes van uw bedrijf! Een aanrader!

 

 

Optimaliseer uw webpagina’s met een duidelijke structuur en nog duidelijkere webcontent

 

Voor zoekmachine optimalisatie of SEO (Search Engine Optimization) is het belangrijk dat uw website in een overzichtelijke structuur wordt gegoten. Dat is niet alleen goed voor mensen die uw website bezoeken, ook om hen sneller te laten converteren. Tenslotte is dat het echte doel, nietwaar? Ervoor zorgen dat uw bezoekers klanten worden en dat ook blijven? Met een gestructureerde site gaat dat vanzelf! Zo speelt u op zeker dat de zoekmotoren inhoudelijke elementen – uw tekst – sneller vinden en opnemen in de resultaten. En dat is hoe u met uw bedrijf een hogere ranking behaalt!

 

 

Converteren: wat doet het voor webpagina’s?

 

Conversie staat eigenlijk voor uw bezoekers die de gewenste handeling uitvoeren op uw website. Enkele voorbeelden op een rij:

Zo ziet u maar: het boosten van uw webpagina, gericht op bezoekers met een welbepaald doel voor ogen is de beste online investering voor uw onderneming. Zeker omdat het rendeert op korte en lange termijn. Uiteindelijk resulteert conversie in meer winst.

Geïnteresseerd in een offerte? Wij analyseren gratis en vrijblijvend uw website en bepalen via Google welke keywords relevant zijn voor uw bedrijfsactiviteit. Vraag hier uw gratis offerte aan

 

Conversie opwekken? Dat gebeurt in 3 belangrijke fases. Lees snel verder!

 

Wat als uw webpagina beter is dan die van uw concurrenten?

 

Dan bent u goed bezig. Let wel: uw webpagina’s voor zoekmachines op punt stellen is geen eenmalige activiteit. Om ervoor te zorgen dat uw eigen website blijft uitblinken in elke zoekmachine (maar vooral Google), zijn een regelmatige monitoring en voldoende optimalisaties vereist. Hierover vindt u meer info terug onderaan deze tekst.

Voor doorgewinterde SEO kenners is Keyboost alvast een handig instrument: probeer de tool vandaag uit en laat uw site stijgen in de zoekmachine voor een welbepaalde zoekopdracht. U weet het: resultaten gegarandeerd!

 

 

Een optimale site, SEO en SEA gaan hand in hand

 

Voor het optimaliseren van een webpagina bekijken we verschillende facetten. De performantie is belangrijk. Dus aan het kleinste ding waarin uw website kan verbeteren, passen we een mouw. Conversie is geen tussenstop, het is een einddoel. Op basis van cijfermateriaal en rapportages over alles wat te maken heeft met SEO, zult u zien dat uw website een steeds hogere ranking krijgt in de zoekrsultaten. Is het doel van de website wel voldoende duidelijk? Krijgt een bezoeker smakelijke content voorgekauwd? Is de inhoud zo sterk dat zijn vertrouwen voldoende wordt gesterkt? Allemaal zaken waarbij SEO de brug slaat naar SEA. Om ervoor te zorgen dat uw bezoekers converteren>, zorgt u best voor een krachtige call-to-action knop.

Op basis van uw bestaande website optimalisaties uitvoeren is geen eitje. Doet u het op de foute manier, zit u al snel met de gebakken peren. Doe nu ook aan website optimalisatie! Open de SEO Page optimizer tool, die aangeeft waar verbetering mogelijk is en hoe u dit snel en efficiënt toepast op uw site.

 

 

Content tip – denk aan micromomenten van potentiële klanten

 

Micromomenten? Inderdaad. Vandaag de dag is de customer journey veranderd. Daarmee bedoelen we: het traject dat een bezoeker online aflegt om tot bij een bepaald product of service te komen op uw bedrijfswebsite. Vaak weet de consument al waarnaar hij op zoek is alvorens hij in uw fysieke winkel of op uw site vertoeft. Wilt een persoon voorzien in zijn behoeften, is de kans groot dat hij vanuit de zetel naar zijn smartphone grijpt. Op zoek naar een oplossing via Google waarbij elke seconde telt. Een kleine titel of een ander inhoudelijk element kan ervoor zorgen dat hij uw bedrijf wegklikt. Of net doorklikt, wat uw doel uiteraard is. Misschien vergelijken ze uw bedrijf zelfs met uw concurrenten. Om zo een gefundeerde beslissing te maken. Natuurlijk wilt u die eerste keuze zijn. En dat ook blijven.

Hoe u hier nu op inspeelt? Heel eenvoudig: houd het kort en krachtig. Wees relevant. Denk aan klantvriendelijke copywriting, maar ook aan SEO vriendelijke content. Ontdek hoe website optimalisatie met SEO Page optimizer uw bedrijf voortdurend kan versterken en hoe dit uw winst in een mum van tijd zal verhogen.

 

 

Optimalisatie van uw site voor smartphones kan voor sterke stijgingen zorgen

 

U weet dat de smartphone een kleiner scherm heeft in vergelijking met de traditionele computers en laptops van vandaag. Vandaar dat elke zoekmachine een aangepast design vraagt voor mobiele web browsers (bijvoorbeeld Google Chrome).

 

Tip:

Ga voor een ‘less is more’ aanpak en zorg voor een eenvoudig design. Gebruik één enkele kolom, zodat internetgebruikers niet naar links en rechts hoeven te scrollen. Moeten zij voortdurend ‘pingpongen’, dat zullen ze uw website snel verlaten. Ook vermijdt u beter een overdosis aan informatie op uw site. Zoiets komt snel slordig over, wat nefast werkt voor uw online imago. Houdt u hier rekening mee, en zorgt u daarnaast voor een gebruiksvriendelijke navigatie? Dan zijn zoekmachines zoals Google al helemaal verkocht. Ja, ook dat navigatieproces is belangrijk. Een bezoeker moet snel kunnen vinden wat hij zoekt. Grote call-to-action knoppen, klikbare afbeeldingen of linkbuilding kunnen daarbij een grote hulp zijn.

Kent u het wel en wee van search engine optimization en advertising? Laat uw website stijgen in de Google zoekmachine met Keyboost, een speciaal ontworpen SEA tool voor website optimalisatie waarmee uw bedrijf sneller wordt opgemerkt.

Wilt u meteen een gratis analyse van uw website, zodat u weet voor welke keywords die goed scoort bij Google en voor welke er nog werk aan de winkel is?

 

Vraag hier uw gratis offerte aan

 

Website optimalisatie: een werk van lange adem

 

Ja, u kunt uw website 1 keer optimaliseren en er vervolgens niet meer naar omkijken. Maar wat haalt u er dan uit? Voor een geslaagde ROI is het regelmatige optimaliseren van uw website met de laatste trends en ontwikkelingen van Google noodzakelijk. Optimaliseer uw website regelmatig, al is het geen fluitje van een cent om naast uw bedrijfsactiviteiten u te bekommeren om uw aanwezigheid op het web. Naast straffe online tools bieden we u onze jarenlange expertise en de nodige passie, uw garantie voor zichtbare resultaten. Op korte én lange termijn. Krijgt u die expertise liever gewoon in uw mailbox? Abonneer u online op onze gratis nieuwsbrief en ontvang een reeks website optimalisatie tips and tricks die u de weg leiden. Naar online succes voor uw website!

Klaar om van start te gaan? Begin met uw eerste website optimalisatie via SEO Page optimizer, die u 1 keer per dag helemaal gratis kunt gebruiken om uw sites te optimaliseren.