Haal meer klanten uit uw website De inhoud van uw website: up-to-date

Zet keuzemogelijkheden in de juiste volgorde
Als hun de keuze geboden wordt, hebben mensen altijd een voorkeur voor de laatste keuzemogelijkheid. Denk daaraan als u die keuzemogelijkheden aanbiedt.

 

  • Klik hier voor meer informatie over het product. (–> alleen belangrijk voor de bezoeker zelf)
  • Bel ons voor een vrijblijvende offerte: 0X XXX XX XX.(–> interessant, dan hebt u rechtstreeks contact)
  • Bestel het product meteen en geniet van een extra korting.(–> hier gaat het uiteindelijk om)

 

Hou uw website up-to-date en zorg regelmatig voor nieuwe content

Niets zo vervelend als een website waarop totaal achterhaalde informatie staat. Zorg er dus altijd voor dat uw website up-to-date is. Als u regelmatig nieuwe inhoud toevoegt aan uw website, ‘zien’ de robots van de zoekmachines die aanpassingen en registreren ze dat de website up-to-date gehouden wordt. Ook uw vaste bezoekers waarderen het als er regelmatig iets nieuws verschijnt op uw website.

 

  • Producten of merken die u niet meer verkoopt, verwijdert u zo vlug mogelijk.
  • Nieuw adres, nieuw telefoonnummer? Meteen aanpassen op de website.
  • Vermijd ‘dit jaar’, ‘volgende maand’, ‘sinds 20 jaar’ e.d. Dergelijke inhoud is meteen verouderd.
  • Gebruik concrete tijdsaanduidingen: ‘in 2021 (kan zowel dienst doen in 2020, 2021 als 2022), ‘oktober 2021’, ‘sinds 2010’.

 

Volgende blogpost: de inhoud van uw website: hoe het NIET moet

Laat een bericht achter



Deze site gebruikt cookies.

We gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. U gaat akkoord met onze cookies als u onze website blijft gebruiken.